12 Неделя след Света Троица– зa срeбрoлюбиeтo Прочети повече ТУК
Св. мъченик Мамант Кесарийски. Св. 3618 мъченици в Никомидия. Св. преподобни Йоан Постник, патриарх Константинополски Прочетете повече ТУК!
1863г. е роден великия български генерал Колев Прочетете повече ТУК!
1863 г. в Болград, Бесарабия, е роден генерал-лейтенант Атанас Назлъмов Прочетете повече ТУК
Търсене в сайта: | Търсене на дата в календара: |
Продължаваме с обзора на един от основните духовни „братя“ на нашата новостилна ерес Б“ПЦ“, с когото тя общува молитвено и евхаристийно, поменава го в диптихите си и го признава за патриарх, А ТОЙ Е ВОДЕЩ СВЕТОВЕН ЛИДЕР НА САТАНИНСКАТА РЕЛИГИЯ ИКУМЕНИЗЪМ!
Вартоломей следва пътя на икуменическото сливане на Православната Църква с друговерците, на глобалисткото въвличане на Православието в политическите, икономическите и екологичните проблеми на този свят.
Активен участник е в „православно”-католическия, „православно”-ислямския и „православно”-иудейския диалог.
Представлява Константинополската патриаршия на многобройни икуменически форуми, придружава патр. Димитрий във всички негови задгранични пътувания в това число и пътуването до СССР. Взема участие в Генералните асамблеи на Световния съвет на църквите (ССЦ) в Упсала (1968), Ванкувър (1983) и Канбера (1991).
От 1975 г. е член на комисията на ССЦ „Вяра и църковно устройство”, а в продължение на осем години е вицепрезидент на тази организация. През 1991 г. оглавява делегацията на „православните” икуменисти на Седмата асамблея на ССЦ в Канбера, където е избран за член на ЦК и изпълнителния комитет на ССЦ. Организатор и участник в междурелигиозната световна конференция „Религия и мир” (Рива дел Гарда, Италия, ноември 1994). По време на конференцията призовава православните, католиците, протестантите, иудеите, мохамеданите, езичниците-индуисти, будистите и конфуцианците „не просто към примирие, а към съюз и съвместни усилия в името на духовните принципи на икуменизма, братството и мира, тъй като всички сме единни в Духа на Единия Бог”.
Под ръководството на патр. Вартоломей през 1993 г. в Атина и през 1998 г. в Израел се провеждат консултации с представителите на иудаизма.
Цариградския патриарх е известен и с антиканоничния си съд над клирици, които не са в неговата патриаршия. Например той наложи наказания над духовници от Иерусалимската патриаршия.
Названията на богословските трудове на йерарха говорят сами за себе си: „Вселенското съзнание на Константинополската църква и нейната грижа за църквите“, „25-годишнината от снемането на анатемите“, „Опити за свикване на Вселенски събор преди 50 години“.
Освен, че признават „снемането“ на анатемата над римокатолиците, ВСЕЛЕНСКАТА ПАТРИАРШИЯ, ЗАЕДНО СЪС ВСИЧКИ ПОМЕСТНИ ЦЪРКВИ, КОИТО ПРИЗНАВАТ НЕЙНАТА ЛЕГИТИМНОСТ, ИМАТ ЕВХАРИСТИЙНО ОБЩЕНИЕ, СЛУЖАТ С НЕЙНИТЕ АРХИЕРЕИ И ГИ ЧЕТАТ В СВОИТЕ ОБЩИ ДИПТИХИ, ФАКТИЧЕСКИ СА УНИАТСКИ ЦЪРКВИ, ПО СИЛАТА НА ОБЩ ДОКУМЕНТ НАРЕЧЕН „УНИАТСТВОТО КАТО МЕТОД НА ОБЕДИНЕНИЕ В МИНАЛОТО И ТЪРСЕНЕ НА ПЪЛНО ОБЩЕНИЕ В НАСТОЯЩЕТО“, ПОДПИСАН С ПАПИСТИТЕ В БАЛАМАНД (ЛИВАН), ПРЕЗ 1993 Г.
Самото заглавие достатъчно ясно говори за какво става дума.
Ето някои приети клаузи в документа:
„Еклесиологични принципи:
6. Раздялата между Източната и Западната църква не само никога не потиска желанието за единство, заповядано от Христос, но често това състояние на нещата, противно на самата природа на Църквата, кара много хора да осъзнават, че постигането на това единство е необходимо за поддържане на верността към Господната заповед. 7. През вековете са правени различни опити за възстановяване на единството... За съжаление, всички тези усилия никога не бяха увенчани с постигането на пълно общение между Западната и Източната църква...
12. ПОРАДИ ФАКТА, ЧЕ КАТОЛИЦИТЕ И ПРАВОСЛАВНИТЕ ХРИСТИЯНИ ОТНОВО СЕ РАЗПОЗНАВАТ ЕДНИ ДРУГИ В РАМКИТЕ НА ТАЙНСТВАТА НА ЦЪРКВАТА И ПРЕОТКРИВАТ СЕБЕ СИ КАТО ЦЪРКВИ СЕСТРИ, гореописаната форма на „мисионерско апостолство“,.. вече не може да бъде приета като метод...
И ДВЕТЕ СТРАНИ разбраха, че богатството, което Христос е оставил на Своята Църква - ИЗПОВЯДВАНЕТО на апостолската вяра, УЧАСТИЕТО В ЕДНИ И СЪЩИ ТАЙНСТВА, особено в ЕДИННОТО тайнство свещенство, което носи ЕДИННА ЖЕРТВА на Христос и АПОСТОЛСКАТА ПРИЕМСТВЕНОСТ на епископите, НЕ МОЖЕ да се счита за изключителна собственост на една от нашите църкви. От това ясно следва, че всяко прекръщаване е напълно неприемливо.
14. Гореказаното дава основание католическата и православната църкви взаимно да се признават за ЦЪРКВИ СЕСТРИ, ЗАЕДНО носещи отговорност за запазване на божията църква във вярност към божествения замисъл, особено по отношение на ЕДИНСТВОТО. Според папа Йоан Павел II, ИКУМЕНИЧЕСКИТЕ УСИЛИЯ НА СЕСТРИТЕ ОТ ИЗТОКА И ЗАПАДА, основани на диалог и МОЛИТВА, са насочени към постигане на съвършено И ЦЯЛОСТНО ОБЩЕНИЕ, което няма да бъде поглъщане или сливане, а среща в истината и любовта (Slavorum Apostoli, 27 )...
Практически правила:
...21. ... духовенството на католическата църква трябва да помогне на източните католически църкви и техните общности да допринесат за подготовката за възстановяване на ПЪЛНОТО ОБЩЕНИЕ МЕЖДУ КАТОЛИЧЕСКАТА И ПРАВОСЛАВНАТА ЦЪРКВИ. Духовенството на православната църква ТРЯБВА ДА ДЕЙСТВА ПО ПОДОБЕН НАЧИН по отношение на своите вярващи. Така в духа на любовта и справедливостта може да се осъществи изцелението...
Баламан (Ливан),
23 юни 1993 г.“
Цариградския патриарх Вартоломей е почетен член на униатския Фонд Pro Oriente.
От 27 до 30 юни 1995 г. той е на посещение при папа Йоан Павел ІІ в Рим. По време на срещата е обявено решението на Константинополската патриаршия да продължи братското общение и сътрудничество с католическата църква. Патриарх Вартоломей и папа Йоан Павел ІІ подписват съвместна декларация за перспективите и задачите на двустранния диалог на Константинопол и Рим. Вселенският патриарх и папата съслуживат в „историческа“ литургия в базиликата “Сан Пиетро”. По време на службата светкавица удря купола на храма.
Вартоломей участва в междурелигиозната молитва в Асизи през 2002 г.
Редовните междурелигиозни срещи, ритуали и молитви в този италиански град са започнати от папа Йоан Павел II. ТЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ НАЧАЛО НА НОВ ЕТАП В СЪЗДАВАНЕТО НА ЕДИННАТА ГЛОБАЛНА ВЯРА НА АНТИХРИСТА – ЧАКАНИЯ ОТ ИУДЕИТЕ ФАЛШИВ МЕСИЯ.
На 27 октомври 1986 година папа Йоан Павел II събира световните религии. 120 религиозни лидери от 32 християнски и 11 нехристиянски религиозни организации прекарали ден на пост и молитва. Всеки на своя бог или богове. ПРЕДСТАВИТЕЛ НА Б“ПЦ“ В ТОВА БОГОХУЛНО СБОРИЩЕ БИЛ МИТРОПОЛИТ ПАНКРАТИЙ СТАРОЗАГОРСКИ.
Нарекли го световен ден на молитва за мир. ОТ ТОЗИ МОМЕНТ НАТАТЪК ЗАПОЧВА ДА СЕ ГОВОРИ ЗА „ДУХА НА АСИЗИ“, КОЙТО КАКТО СЕ ВИЖДА Е ДУХ БЕСОВСКИ.
Йоан Павел II повтори тази молитва - през 1993-а заради, както казва той, войната в Босна и Херцеговина и през 2002 година:
|
Mеждурелигиозната среща „за мир“ в Асизи - 24 януари 2002 г. Ересиарсите Йоан Павел II и Вартоломей, заедно с представителя на Б“ПЦ“ Иван Петкин между тях. |
Следващият папа, Бенедикт XVI, стори същото през 2011 година:
|
На срещата освен общите молитви и ритуали имаше и директно извикване на бесове (това се случва и на другите подобни събития през годините) – Шамана от Нигерия Ванде Абимбола молитвено призова езическата богиня (демона) Олокун, която, съгласно вярванията на племето йоруба, праща дъжд и дава богатство. После езическия жрец извърши странен ритуал върху папата и Вартоломей. Главата на англиканската църква кентънбърийския архиепископ Роуен Уилямс, патриарх Вартоломей, папа Бенедикт, равина Давид Розен, нигерийския жрец Ванде Абимбола и другите участници извършиха общи молитви, включително и пред гроба на псевдо светията еретик-католик Франциск от Асизи. По време на заключителната молитва, участниците (вкл. и псевдоправославните от официалните "църкви") държаха в ръце запалени маслени лампи, като ритуал символизиращ „огъня и светлината на мира“. Подобни ритуални факли и огньове са палени и на други такива срещи, както ще видим по-нататък. |
„Благославянето“ на ересиарсите на икуменизма от езически демонични шамани се е превърнало в традиция
Защо точно Франциск от Асизи е избран за патрон на тези сборища?! Ето какво е записано в едно негово описание: „Личността му привлича хора с най-различни възгледи и възприятия за света. В него те откриват родоначалник на субективизма, идеализма и пантеизма, предвестник на Ренесанса, реформатор, първото хипи, борец за опазване на околната среда, революционер...“.
Папа Франциск продължи традицията свързана с „ДУХА НА АСИЗИ“, на 19 и 20 септември 2016 г.
|
"Вселенският патриарх Вартоломей взе участие в Междурелигиозната среща за мир, която се проведе на 19 и 20 септември 2016 г. в Асизи, Италия. Градът на св. Франциск събра стотици духовни лидери – представители на различни религии, които ЗАЕДНО СЕ ПОМОЛИХА за мир по повод Световния молитвен ден за мир, организиран от общността „Свети Егидий“. ... религиозни представители на - християнство, иудаизъм, ислям, хиндуизъм, будизъм и други, се молиха за мир с папа Франциск в Асизи, родния град на свети Франциск, който е проповядвал търпимост, доброта и милосърдие." (radiovaticana) |
НА ТЕЗИ СРЕЩИ УЧАСТВАТ, КАКТО КАЗАХМЕ И ПРЕДСТАВИТЕЛИ ОТ Б“ПЦ“.
През ноември и декември 2006 г. по покана на патр. Вартоломей папа Бенедикт ХVІ посещава Истанбул. Папата взема участие в съвместни молитви, присъства на Божествената литургия в храма „Св. Георги” във Фенер, прочита молитвата „Отче наш”. Папата и патриарх Вартоломей се молят заедно, разменят си „целувката на мира” и благославят молещите се. По време на това посещение патр. Вартоломей присъства и участва молитвено в католическата меса в храма на Светия Дух в Истанбул. Папата посети и се помоли в синята джамия, заедно с главния мюфтия на Истанбул. Бенедикт заяви, обърнат с поглед към Мека: “Да се помолим за братството и за цялото човечество”.
През юни 2008 г. патр. Вартоломей извършва официално посещение във Ватикана. През ноември 2008 г. се моли заедно с папата в Сикстинската капела по време на междурелигиозната среща свикана с цел борбата с фундаментализма и в подкрепа на религиозната търпимост.
На 29 ноември 2014 г. обърнат към Мека Папа Франциск се помоли в Синята джамия в Истанбул. До него беше мюфтията на града Рахми Яран. "Мълчаливото преклонение пред Бог", както го определи Ватикана, подчерта посланието на Светия отец за "междурелигиозна хармония". По късно вселенския патриарх Вартоломей и папата извършиха "общохристиянска" молитва. Двамата лидери казаха, че ще продължат "братските" отношения между двете църкви за да "посрещнат заедно съвременните предизвикателства". В края на срещата е била подписана съвместна декларация. Изришно бе подчертано, че срещата е продължение на традицията започната от патриарх Атинагор и папа Павел VI, които отмениха великата схизма наложена над католиците.
Папите нееднократно са показвали антихристиянската си същност:
|
Молят се пред стената на плача, в синагоги и джамии, заедно с мюфтии и равини. Целуват корана и обясняват, че „Корана и Библията са едно и също“ (папа Франциск). В подобен план се изказва и Цариградския патриарх Атинагор: “Грешим, ако смятаме, че православната вяра е паднала от небето и че останалите религии не са ценни. Триста милиона от човечеството са избрали исляма като път към Бога, а останалите стотици милиони са протестанти, католици и будисти.“ |
Подобни изстъпления прави и един от водещите световни ересиарси и еретически „брат“ на нашата Б“ПЦ“ - сръбският патриарх Ириней.
В нощта срещу 9.ХІІ.2010 г., този отявлен икуменист, новатор и модернист, радетел за въвеждането на римокатолическия календар в Сръбската Православна Църква, посетил в Белград еврейската синагога и взел участие в еврейския празник Ханука, като запалил една от осемте ритуални свещи. Заедно със сръбския патриарх ханукални свещи запалили президентът на Сърбия, Бачкият епископ Ириней, мюфтията на Сърбия, апостолическият нунций, министърът на религиите и двама представители на сръбското еврейство.
Да, сръбският патриарх изглежда е отишъл доста далеч в погазването на Православните канони, които казват: „Не трябва да се приемат празнични дарове, изпращани от юдеи или от еретици, нито да се празнува заедно с тях” (Лаод. 37). „Забранява се... общение с нечестията на юдеите” (Лаод. 38).
Ето тук този ИУДЕЙСКИ „ПАТРИАРХ“ В ОБЩА СЛУЖБА С ДРУГИ ВОДЕЩИ „ПРАВОСЛАВНИ“ ИКУМЕНИСТИ, СРЕД КОИТО Е И НАШИЯ НЕОФИТ (съборната света Литургия, която бе отслужена в храм "Христос Спасител" в Москва по повод 1025 г. от кръщението на Русия):
Във връзка с горните информации, може да си припомним и посещенията на папите в България. Всички помним идването на Папа Йоан Павел ІІ в родината ни през май 2002 г. и посрещането му от българските колеги на Вартоломей.
При влизането на ересиарха в храма “Св. Александър Невски” епископите Симеон Западноевропейски, Неофит Доростоло-Червенски, Дометиан Видински, Павел Левкийски целуват ръка на “високия гост”, а хорът пее “Благословен идещият в името Господне”. Симеон Западноевропейски отправя приветствени думи, в които ясно признава епископското достойнство на ересиарха и добавя "Ние се възхищаваме на вашия подвиг, подвиг като на Апостол. Нека Бог да ви благослови в здраве, мир и спасение." Връх на отстъпленските прояви на „официалната“ лъжеправославна българска църковна йерархия става словото на игумена на Рилския манастир еп. Йоан Драговитийски, който не се посвенява пред чудотворните мощи на св. Иван Рилски в словото си към папата да изрече богохулните слова: “Разделителните стени между нас не достигат небесата” и нарича папата истински наследник на Петровия престол, носещ благословението на първовърховните апостоли.
Български духовници се молеха с папата и негови кардинали, и при посещението му в Рилския манастир.
"ПРЕМАХВАНЕТО НА АНАТЕМИТЕ направи възможно общуването между Рим и БПЦ. Започваме равноправен диалог с Ватикана", казва тогава митрополит Неофит (в-к Стандарт 25.05.2002). Сега той вече е БЪЛГАРСКИ ПАТРИАРХ.
ТАЗИ ПОЗИЦИЯ, КАКТО И САМИЯ АКТ НА „ПРЕМАХВАНЕ НА АНАТЕМИТЕ“ СА АНТИПРАВОСЛАВНИ! В Православната Църква НЕ СЪЩЕСТВУВА авторитет, който да може да снеме анатемите, наложени от светите отци! ИЗЛИЗАНЕТО ОТ ТОВА ПРОКЛЯТИЕ, НАЛОЖЕНО ОТ СВЕТИЯ ДУХ НАД ЕРЕТИЦИТЕ, ЧРЕЗ БОГОВДЪХНОВЕНИТЕ ОТЦИ НА ЦЪРКВАТА, СТАВА ЕДИНСТВЕНО ЧРЕЗ ПОКАЯНИЕ, ОТРИЧАНЕ ОТ ЕРЕТИЧЕСКИТЕ ЗАБЛУДИ , ИЗПОВЯДВАНЕ НА ПРАВОСЛАВНИЯ СИМВОЛ НА ВЯРАТА И ВРЪЩАНЕ В ПРАВОСЛАВНАТА ЦЪРКВА.
КОЙТО „СВАЛЯ“ АНАТЕМИ НАД НЕПОКАЯЛИ СЕ ЕРЕТИЦИ, КОИТО СТОЯТ В СВОИТЕ БОГОХУЛНИ ПОЗИЦИИ, И СЕ МОЛИ С ТЯХ, ВСЪЩНОСТ СТАВА УЧАСТНИК В ТЯХНАТА ЕРЕС!
Общата еретическа вяра на нашите новостилни икуменисти и на тяхната църква сестра, СЕ РАЗКРИВАТ ЯСНО И ОТ ЕДИННИЯ ПАПСКИ КАЛЕНДАР НА СЛУЖЕНИЕ, А СЪЩО И ОТ ОБЩИЯ ВЪНШЕН ОБРЯД НА КРЪЩЕНИЕ – ЧРЕЗ ЧАСТИЧНО, НЕПЪЛНО ПОТАПЯНЕ, ПОЛИВАНЕ ИЛИ ОПРЪСКВАНЕ, КОЕТО ПРЕДСТАВЛЯВА ГАВРА С НАЙ-ВАЖНОТО ЗА ВСЕКИ ХРИСТИЯНИН ТАЙНСТВО. И двете изменения на Преданието на Църквата, както и множество други „нововъведения“ приети от папите еретици, ПРЕДСТАВЛЯВАТ ВСЪЩНОСТ ПРЕДНАМЕРЕНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА ДРЕВНИ ЕРЕСИ, ОСЪДЕНИ И ПОСТАВЕНИ ПОД АНАТЕМА ОТ СВЕТИТЕ ОТЦИ НА ЦЪРКВАТА И ВСЕЛЕНСКИТЕ СЪБОРИ! ТАКА И ПАПИТЕ И ТЕХНИТЕ БРАТЯ НОВОСТИЛНИ ЕРЕСИАРСИ ЦЕЛЕНАСОЧЕНО ПОСТАВЯТ ЦЪРКВИТЕ СИ ПОД ПРОКЛЯТИЕ И ВОДЯТ ДУШИТЕ НА КЛИРА И МИРЯНИТЕ В АДА!
Например първите създатели и началници на латинското фалшиво кръщение, са евномианите:
„Евномианите са древни еретици и са първите, които изобретили това така наречено кръщение. За тях св. Теодорит Кирски (Св. Григорий Нисийски също е написал 12 изобличителни слова срещу ересите на Евномий) , в ІV – то си слово за еретическите друговерия пише за Евномий и Аетий следното: „Същият Евномий промени начина за извършване на Светото Кръщение, който изначално ни е предаден от Господ и от Светите Апостоли и противно на това „узаконил” да не се извършват трите потапяния, нито да се произнася името на Света Троица, а да кръщават веднъж в чест на Христовата смърт. Когато кръщават потапят кръщавания човек до гърдите, докато останалото му тяло сякаш осквернено забраняват да бъде потопено във водата. По тази причина кръщавали в корито. Човекът стоял извън коритото и навеждайки се потапяли веднъж главата му и тялото до гърдите във водата. Понеже се случило някой да си нарани главата, удряйки се в коритото, измислили друг вид кръщение. Поставяли човека легнал върху някаква висока основа, така че главата му да виси навън и я поливали с вода без да се мокри никоя друга част от тялото. Някои от тях изобретили и друг начин за кръщаване. Изработили много дълга лента с която увивали тялото на човека от гърдите до ноктите на краката, след което изливали водата върху главата му. Това ни бе разказано от онези, които се отрекоха от тяхната ерес и се присъединиха към сложесното стадо на нашият Спасител и Бог (Христовото стадо на верните овце)”.
Както се вижда, латинците са приели своето лъжекръщение от Евномияните, по същия начин така и останалите свои нововъведения и ереси са заимствали от други еретици (Почти всички древни свв. Отци са писали по този въпрос. Това в по-ново време е направено, например, от св. Филарет Московски, който във Фундаменталния си труд „Съборное изложение 1621 года о крещении латынь“, изброява почти всички първоизточници на латинските ереси.)“
(ОТ ЛАТИНИТЕ, ЧАСТ ОТ СПОМЕНАТИТЕ ЕРЕСИ СА ПРИЕТИ ОТ НАШИТЕ РОДНИ СЪВРЕМЕННИ ЕРЕТИЦИ НОВОСТИЛЦИ, ПОД „ВЕЩОТО” РЪКОВОДСТВО НА БОГОБОРЦИТЕ - КОМУНИСТИ – БЕЗНЕСМЕНИ - МАСОНИ „МИТРОПОЛИТИ” И „ПАТРИАРХ”, КОИТО СА ОСТАВИЛИ ЦЕЛЕНАСОЧЕНО „ПАСТВОТО” СИ НЕКРЪСТЕНО . СРЕД САТАНИНСКИТЕ ИМ МЕРЗОСТИ Е И Т.НАР. НОВ КАЛЕНДАР, КОЙТО СЪЩО СЕ КОРЕНИ В ДРЕВНА ЕРЕС – б.р.)
Енциклика (Съборно решение) на Светата Христова Църква относно кръщението на западните християни (издадено 1755 – 56 г.)
„... ако някой се не роди от вода и Дух, не може да влезе в царството Божие” (Иоан3:5).
Духът, Който слиза във водата извършва, онова което върши Бог, когато създава ембриона. И както Спасителят на третия ден след полагането в гроба отново се върнал към живот, така и вярващите, спускайки се под водата (вместо под земята), чрез трикратното потапяне изобразяват в себе си тридневната слава на Възкресението. Осветената чрез слизането на Всесветия Дух видима вода освещава тялото, а душата получава освещение от Духа, Който е невидим...
А по друг начин кръстените вместо очистване и осиновление стават нечисти синове на тъмнината... Следвайки нашия Господ Иисус Христос, Който заповяда на Своите ученици да кръщават: „во Имя Отца, и Сына и Святаго Духа” (Мат. 28:19); подражаваме и на светите и божествени Апостоли, които са ни заповядали (50-то Апостолско правило – б.р.) да кръщаваме идващия с три потапяния и издигания, като при всяко потапяне произнасяме едно от имената на Пресветата Троица;..
Придържаме се към решенията на Втория и Шестия свети Вселенски Събори, които ни заповядват да приемаме като некръстени онези, които искат да приемат Православието, но не са били кръстени с трикратно потапяне и издигане, като при всяко потапяне да е било призовано едно от божествените Лица, а са били кръстени по някакъв друг начин (7-мо Правило на ІІ Вс. Събор и 95-то на VІ Вс. Събор)...
В спасителното лето 1755,
† Кирил, по Божията милост Архиепископ на Константинопол и Новия Рим и Патриарх Вселенски
† Матей, по Божията милост Папа и Патриарх на Великия Град Александрия и Вселенски Съдия
† Партений, по Божията милост Патриарх на Св. Град Йерусалим и на цяла Палестина
... самата дума, че „кръщение” (гр. – Βάπτισμα /вáптизма/) означава потапяне, а не поръсване, според което латинците (разбирай и нашите римокалендарни еретици б.р.) се оказват некръстени...“
Тези определения са публикувано за първи път през 1756 г. в книгата «Ραντισμού Στηλίτευσις» („Изобличение на поръсването”), стр. 163 – 166.
По споменатия „друг начин” на западните еретици днес се поръсват и попличкват всички наши новостилни еретици, тоест те не са кръстени. Да не говорим, че тайнството е допълнително и ЦЕЛЕНАСОЧЕНО опорочено чрез съкращаване на запретителните за демоните молитви и с обявените за него тарифи – също като фарисеите, направили бизнес с жертвени животни в древния израил и разпнали изобличилия ги наш Спасител. Ще повторим отново: „А по друг начин кръстените вместо очистване и осиновление стават нечисти синове на тъмнината...” Благодарение на комунистическите агенти „митрополити”, които са вече масони, целия ни народ стои сега некръстен и бавно загива без Божия помощ.
Ето други документирани публични изяви и изявления на „патриарха“ агент, В КОИТО ТОЙ ПОТВЪРЖДАВА УНИАТСКИТЕ ПОЗИЦИИ НА Б“ПЦ“:
„„Не бива да допускаме влошаване на отношенията между християни (?!), а да се насърчаваме взаимно в отстояването на евангелските ценности и в усилията си да поддържаме вярата у хората", каза Негово Светейшество по време на срещата си с Н. В. Пр. монсеньор Анселмо Гуидо Пекорари... В хода на разговора патриарх Неофит и папският нунций констатираха със загриженост отдалечаването от християнската вяра (сякаш тя е обща с еретиците паписти – б.р.).“ (в-к Стандарт 25.05.2017)
Посещението на папа Франциск в България продължи тази униатска икуменическа традиция на новостилната ни ерес, въпреки че бе хвърлен прах в очите на обществото с МНМИЯ ОТКАЗ НА Б“ПЦ“ ДА УЧАСТВА В „ОБЩАТА МОЛИТВА ЗА МИР“.
ЕТО КАВО РЕАЛНО СЕ СЛУЧИ:
"При интервю за радио Ватикана, представителя на БПЦ и преводач на папа Франциск при посещението му в България на 05.05.2019 г. доцент д-р дякон Иван Иванов каза:
„Трябва да кажем, че наистина с ВЪЗКРЕСНИЯ ПОЗДРАВ, с който се поздравиха Негово Светейшество българският патриарх Неофит и Негово Светейшество папа Франциск „Христос Воскресе“, започна срещата и... се отдели внимание на съвременното състояние на християните... С ПОСЛАНИЕТО КОЕТО БЕШЕ ОТПРАВЕНО ЗА ЕДИНСТВО ВЪВ ВЯРАТА, ЗА ЕДИНСТВО В ИМЕТО НА КРЪВТА НА ОНЕЗИ, КОИТО СА СЕ ЖЕРТВАЛИ ЗА ИИСУС ХРИСТОС И ДО ДЕН ДНЕШЕН ПРОДЪЛЖАВАТ ДА СЕ ЖЕРТВАТ, предвид сложната политическа обстановка в света И В ИМЕТО НА ЕДИНСТВОТО В ЛЮБОВТА И ВЪВ ВЗАИМНОТО СЪТРУДНИЧЕСТВО И РАЗПОЗНАВАНЕ...
Патриархът му каза: „Помня онова което ми каза Йоан Павел II – Да живеем и общуваме в любовта. Папата отвърна: „Да, да живеем и общуваме в любовта“...
Личното ми усещане за папата е приятелство, БРАТСТВО. Той се държеше към всички и към мен като баща. Изключително човечен... Каза ми че ще се видим в Рим...
Митрополит Антоний беше официален представител на синода, който го посрещна (в катедралата „Св. Александър Невски“)... Разбира се видяхме и братска прегрътка между папата и патриарх Неофит...
В КРАЯ НА СРЕЩАТА ПАПАТА ИЗЛЕЗЕ ОТ ОФИЦИАЛНИЯ ЕЗИК НА ПРОТОКОЛА И КАЗА НА ПАТРИАРХА: „МОЛИ СЕ ЗА МЕН“, А ПАТРИАРХА МУ ОТВЪРНА: „И ТИ СЕ МОЛИ ЗА МЕН“. ТОВА БЕШЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПРИЯТЕЛСКА СРЕЩА.“
Доц. д-р дякон Иван Иванов преподава в Богословския факултет на СУ "Св. Климент Охридски". Специализирал е в папския "Институт за Изтока" в Рим (униатските „свещеници“ за които вече говорихме).
„Един от акцентите по време на посещението на папа Франциск у нас е молитвата за мир. Това е среща на представителите на различни религиозни общности в България. На събитието се използват няколко важни символа – запалена свещ, маслиново дърво и роза. Шест деца, представители на различни вероизповедания, ще посрещнат папата с факла в ръка. Тя символизира силата на вярата, на възкресението. Огънят е символ на прочистване. Шестте факли са символ на победата”, разказа дякон Иван Иванов.
НЯМА НЕСЪГЛАСИЕ, НЯМА ОСЪЖДАНЕ НА АНТИХРИСТИЯНСКИТЕ, ДЕМОНИЧНИ РЕЛИГИОЗНИ ОБРЕДИ И МОЛИТВИ – НАПРОТИВ! И ТОВА Е ОФИЦИАЛНО ИЗКАЗВАНЕ НА ПРЕДСТАВИТЕЛЯ НА Б“ПЦ“.
ИКУМЕНСТИТЕ СИ ОТПРАВЯТ „ВЪЗКРЕСНИ ПОЗДРАВИ“, ПРЕГРЪЩАТ СЕ, „МОЛЯТ СЕ“ ЕДИН ЗА ДРУГ, ОТПРАВЯТ ПОСЛАНИЕ „ЗА ЕДИНСТВО ВЪВ ВЯРАТА,.. И В ИМЕТО НА ЕДИНСТВОТО В ЛЮБОВТА И ВЪВ ВЗАИМНОТО СЪТРУДНИЧЕСТВО И РАЗПОЗНАВАНЕ“.
За нас е интересно да се знае и словото на ересиарха папа Франциск пред синода на Б“П“Ц, КОЕТО БЕ ПРИЕТО БЕЗ ВЪЗРАЖЕНИЯ ОТ АРХИЕРЕИТЕ НА НОВОСТИЛЕТО. То повдигна обединителни теми, наречени „икуменизъм на кръвта“, „икуменизъм на бедните“ и „икуменизъм на мисията“. ЗАБЕЛЕЖЕТЕ, ЧЕ В НЕГО СЕ ДАВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДЕЛЕГАЦИИ ОТ Б“П“Ц, КОИТО ВСЯКА ГОДИНА ПОСЕЩАВАТ ПАПАТА, КАКТО И ЗА ОБЩНОСТ ОТ БЪЛГАРСКИТЕ НОВОСТИЛЦИ, КОИТО РЕДОВНО СЕ МОЛЯТ В ЦЪРКВАТА НА НЕГОВАТА ЕРЕТИЧЕСКА ЕПАРХИЯ:
„Ваше Светейшество, почитаеми митрополити и епископи, скъпи братя, Христос воскресе! В радостта на възкръсналия Господ отправям към Вас пасхалния поздрав в тази неделя,.. можем да намерим отново радостта от прошката и да предвкусим деня, в който с Божията помощ ще можем да отслужваме на един и същ олтар пасхалната тайна... Намирам се и аз тук – гост, посрещнат с обич – и изпитвам в сърцето си тъгата по брата – онази здравословна тъга по единството сред синовете на един и същ Баща, която папа Йоан със сигурност имаше възможност да култивира у себе си в този град... Мисля си за визитите на български делегации, които от петдесет години посещават Ватикана и които всяка година имам радостта да посрещам, както и за присъствието в Рим на българска православна общност, която се моли в църква от моята епархия. Радват ме топлият прием, запазен тук за моите пратеници, чието присъствие се усили през последните години, и сътрудничеството с местната католическа общност, най-вече в културната сфера. Уверен съм, че с Божията помощ и във време, в което Провидението реши, тези контакти ще могат да въздействат положително върху много други аспекти на нашия диалог. Междувременно сме призвани да вървим и да действаме заедно, за да дадем свидетелство на Господа, по-специално служейки на най-бедните и забравени братя, в които Той присъства. Икуменизмът на бедния... И ние, наследници на вярата на светците, сме призвани да бъдем ковачи на общение, инструменти на мир в името на Иисус... В България, „духовен кръстопът, земя на срещи и взаимно разбирателство“ (Idem, Discorso durante la Cerimonia di benvenuto, Sofia, 23 maggio 2002: Insegnamenti XXV, 1 [2002], p. 864), са намерили прием различни деноминации – от арменската до евангелската, и различни вероизповедания – от еврейското до мюсюлманското. Среща прием и уважение и Католическата църква – и от латински, и от източен обред. Благодарен съм на Ваше Светейшество и на Св. Синод за това благоволение... между Изтока и Запада „различни богословски формулировки нерядко се допълват, вместо да си противоречат“ (Втори Ватикански събор, Deer. Unitatis redintegratio, 16-17). „Колко неща можем да научим един от друг!“ (Апостолическо насърчение, Evangelii gaudium, 246)... След малко ще имам възможността да вляза в Патриаршеската катедрала „Св. Александър Невски“, за да се спра в молитва... Ваше Светейшество, скъпи братя, уверявам Ви в моята молитва за вас, за верните на този обичен народ, за високото призвание на тази страна, за нашия път в икуменизма на кръвта, на бедния и на мисията. На свой ред моля за място във Вашите молитви, в увереността, че молитвата е вратата, която открива пътя на всяко добро. Бих искал отново да благодаря за оказания ми прием...“ Двери бг.
ЕТО КАК БЪЛГАРСКИЯ ПАТРИАРХ СЕ ПОКЛАНЯ И ЦЕЛУВА ЕРЕТИЧЕСКА КНИГА, ПОДАРЕНА МУ ОТ ЕРЕСИАРХА АНТИХРИСТ:
Припомняме отново догмата който е нарушен в случая: „Не бива да се празнува заедно с езичници И ДА СЕ ПРИЕМА ОТ ТЯХ ОНОВА, КОЕТО Е БЕЗБОЖНИЧЕСКО” (Лаод. 39).
Ето и други догмати, които ЦЕЛЕНАСОЧЕНО БЯХА НАРУШЕНИ ОТ НАШИТЕ ЕРЕТИЦИ:
„Епископ, презвитер или дякон, който само се е молил с еретици, нека се отлъчи; А АКО ИМ ПОЗВОЛИ ДА ВЪРШАТ НЕЩО КАТО СВЕЩЕНОСЛУЖИТЕЛИ В ЦЪРКВАТА, ДА БЪДЕ НИЗВЕРГНАТ” (Апост. 45).
Вижте какво правят духовници от новостилието и ересиарха папа (също както през 2002 г.):
- Съвместно четене на богослужебни текстове, в присъствието на неотменния водещ юдомасон „цар“:
- Ересиарха е въведен в храма от български духовници:
- Следват съвместни прекръствания и молитви:
- Папата се усамотява и на самостоятелна молитва. ЗАБЕЛЕЖЕТЕ СИМВОЛИЧНИТЕ БОГОХУЛНИТЕ ДЕЙСТВИЯ НА САТАНИСТА ЮДОМАСОН, ИЗВЪРШЕНИ В ЦЕНТЪРА НА НАЙ-ГОЛЕМИЯ БЪЛГАРСКИ ХРАМ – ПОГЛЕЖДА ВНИМАТЕЛНО ТОЧНО КЪМ ГОЛЯМАТА КОРОНА НА ПРАВОСЛАВНИЯ ГЕРБ, СИМВОЛИЗИРАЩА БОЖИЯТА ВЛАСТ, ПОСЛЕ СТЪПВА ВЪРХУ НЕЯ, И СЯДА НА МОЛИТВА (КЪМ СВОЯ ГОСПОДАР ОТ ПРЕИЗПОДНЯТА):
Ето какво заявява още духовника униат от Б“ПЦ“, ОБОБЩАВАЙКИ ОБЕДИНИТЕЛНИТЕ ДЕЙСТВИЯ НА „ПРАВОСЛАВНИТЕ“ ИКУМЕНИСТИ И АНТИХРИСТА ПАПА:
„Папа Франциск отвори вратите на диалог между християните и мюсюлманите в един момент на световна криза и множество атентати... Папа Франциск е папата на народа, който приема формата на своето служение по образа и делото на св. Франциск от Асизи... В тази своя мисия папа Франциск обедини своите действия на най-високо дипломатическо ниво с правителства, църковни и религиозни лидери, в лицето на Вселенския патриарх Вартоломей и Московския патриарх Кирил, с които се подържа диалог на сътрудничество в областта на социалната дейност, богословския диалог и дипломация... За промотиране на достойнствата на Християнството в Европа и в целия свят... Имаме доста полезни неща от работата с католиците, изразяваща се в обгрижването на задграничните епархии, смесените бракове и богословско научно сътрудничество...
В контекста на историята може да припомним някои важни исторически факти на интерконфесионално сътрудничество:
През 1964 г., в Йерусалим се срещат Вселенският патриарх Атинагор I и Римския папа Павел VI... В резултат на тази среща през декември 1965 г. са отменени взаимните анатеми и е подписана Съвместна декларация за взаимно сътрудничество...
Друг факт е подписването на съвместна декларация между папа Франциск и Вселенския патриарх Вартоломей в Истанбул на 30 ноември 2014 г., където се казва: „Изразяваме искрената си и твърда решителност, следвайки волята на Нашия Господ Исус Христос, да увеличим усилията си за насърчаване на пълното единство между всички християни и преди всичко между католици и православни. Потвърждаваме подкрепата си за богословския диалог, извършван от Съвместната международна комисия, създадена преди тридесет и три години от Вселенския патриарх Димитриос и папа Йоан Павел ІІ тук във Фенер, която в момента разглежда най-трудния въпрос, белязал историята на нашето разделение и който изисква внимателно и детайлно проучване. За постигането на тази цел въздигаме НАШАТА гореща МОЛИТВА като ПАСТИРИ НА ЦЪРКВАТА и се обръщаме към вярващите да се присъединят към нашата молитва „да бъдат всички едно, та да повярва Светът“...
Също и подписването на Обща декларация между папа Франциск и Московския патриарх Кирил в Хавана на 13 февруари 2016 г., в която се отбелязва, че „православните и католиците са обединени не само от общото предание на Църквата от първото хилядолетие, но и от мисията за проповядването на Евангелието Христово в съвременния свят. Тази мисия предвижда взаимно уважение между членовете на християнските общности“ и че главата на Руската православна църква и папата се надяват, че срещата им ще вдъхнови християните по целия свят за молитви за пълното единство на църквите: „т. 6. Осъзнавайки многобройните пречки, които ни предстои да преодолеем, ние се надяваме, че нашата среща ще допринесе за делото за постигане на богозаповяданото ни единство, за което се молил Христос. Нека нашата среща вдъхнови християните от целия свят с нова ревност да призовават Господ, да се молят за пълното единство на всички Негови ученици... т. 7. ...ние искаме да обединим своите усилия за свидетелството на Христовото Евангелие и общото наследство на Църквата...
Що се отнася до моето място в тези процеси трябва да ви заявя, че аз изпълнявам моя дълг като стипендиант на Ватикана, възможност която получих още през 2000-та година с благословението на патриарх Максим и Светия Синод на БПЦ. Участвал съм във всички преговори и сътрудничество на дипломатическо, образователно и социално ниво...“
Относно общите молитви с еретици и иноверци, старозагорския митрополит Киприан каза:
„Що се отнася до молитвите за мир, ние, духовниците, всеки ден, сутрин и вечер, се обръщаме към Всеподателя с думите: “За мира по целия свят, за преуспяване на светите Божии църкви и единението им, на Господа да се помолим!“, оставайки в мир и единение с всички, които са се молели.
Добре е някой от критикуващите да влезе и да ги чуе. Имат тази възможност във всички храмове на БПЦ-БП.
Накрая искам да изразя доброто си чувство към папа Франциск и личността му на добър пастир, който винаги ще търси добротворство и миротворство, носейки в себе си човещина и коректност. Качества, над които в личен план трябва да работим всички. Особено преди да се осмелим да критикуваме.“
Митрополитът на Б“ПЦ“ се изказва ласкаво за сатанинския акт на самолителстване на еретици и кривоверци в центъра на София. В медиите бе записано следното: „С призив за международен диалог като условие за мир започна последната част от двудневната визита на папа Франциск в България. На площад “Независимост” в София, символ на религиозната толерантност у нас, Светият отец отправи молитва за мир, заедно с представители на различните вероизповедания у нас, сред които мюсюлмани, евреи, протестанти и арменци.“
ОСВЕН СНЕМАНЕТО НА АНАТЕМАТА НАД НЕПОКАЯЛИТЕ СЕ ЕРЕТИЦИ РИМОКАТОЛИЦИ И СКЛЮЧВАНЕ НА УНИЯ С ТЯХ, ОФИЦИАЛНИТЕ ЛЪЖЕПРАВОСЛАВНИ „ЦЪРКВИ“ ЗАТВЪРЖДАВАТ СВОЯТА ЕРЕТИЧЕСКА СЪЩНОСТ И С ДРУГ ПОДОБЕН АКТ – „Съвместна Декларация на Смесената комисия за диалог между Православната Църква и ориенталските православни църкви, подписана в Шамбези, 1990 г.“ и документ със същото име, подписан през 1993 г. Така наречените „древни ориенталски православни (противохалкидонски) църкви“, са всъщност древните еретици монофизити, отхвърлили решенията на IV Вселенски събор в Халкидон и ПРОКЛЕЛИ участващите в него СВЕТИ ОТЦИ.
Унията от Шамбези е богословски документ, който...
Следва СЪЩЕСТВЕНО продължение................
Източниците ще бъдат цитирани в края на последната статия от тази поредица.
† ВИЖТЕ ОЩЕ
Отстъплението от вярата наречено "нов стил"
ЗА СЪКРАЩАВАНЕТО НА ЛИТУРГИИТЕ, ТАЙНСТВАТА И ТРЕБИТЕ В НОВОСТИЛНАТА ЦЪРКВА
ЗА ПРЕМАХВАНЕТО НА ОГЛАШЕНИЕТО
ЗА КОРЕНА НА ЗЛОТО, ЗА НАЧАЛОТО НА ОТСТЪПЛЕНИЕТО НА РОДНАТА НИ „ЦЪРКВА“, ЗА БЪЛГАРСКАТА СХИЗМА
Християнството на българите и техните владетели
ПАСТИРСКО ОКРЪЖНО ПОСЛАНИЕ ПРОТИВ МАСОНСТВОТО
КЪДЕ СЕ Е СЪХРАНИЛО ПРАВОСЛАВИЕТО